Listopad 2017
TERMINY SZKOLEŃ |
TEMATY SZKOLEŃ |
MIEJSCE SZKOLENIA |
CENA BRUTTO |
27.- 30.11.2017r. |
Kwalifikacje a kompetencje, predyspozycje, efekty kształcenia, PRK, KZiS – nowe zasady diagnozy klienta, poradnictwo indywidualne, dobór kierunków i planowanie szkoleń przez doradcę klienta |
Hotel„Atrium”, ul. Krzywa 7, 31-149 Kraków |
2.200,00 zł za osobę +koszty dojazdu |
Sprawozdawczość statystyczna i wskaźniki efektywności programów rynku pracy – nowe narzędzie i metodologia efektywności |
|||
Wskaźniki efektywności w UP – ocena doradcy klienta, programy FP i EFS, premie, pojęcie jakości form pomocy, obsługa Syriusza a CeSar, analizy MRPiPS a ocena racjonalności wydatkowania |
|||
Aktywizacja klienta biernego zawodowo, oddalonego od r. p. (profil III), z problemami psychologicznymi – narzędzia i metody badania i zwiększania motywacji klienta, dobór klientów do programów r.p. |
|||
Efektywna realizacja instrumentów rynku pracy w ramach programów – w tym: bony, umowy trójstronne, świadczenia aktywizacyjne, granty na teleprace, refundacje, wsparcie klienta do 29 i 50+, 29 + pozostającego bez pracy |
|||
Prace interwencyjne, roboty publiczne, dotacje, refundacje, staże – zmiany w przepisach na 2017r. oraz bony na zasiedlenie i zatrudnieniowe – skuteczne wsparcie klienta młodego, 50+ i po 29 r.ż., niepełnosprawnego |
|||
Zadania doradcy zawodowego pełniącego rolę doradcy klienta z zakresu pośrednictwa pracy – realizacja ofert i innych form, propozycja odp. pracy, uzasadniona odmowa, postępowania wyjaśniające |
|||
Dział rejestracji, ewidencji bezrobotnych w 2017r. – naliczanie świadczeń z tytułu bezrobocia – cudzoziemcy, rejestracja elektroniczna, nowe instrumenty, składki |
|||
Nowe metody doradcze w ramach oceny kompetencji i predyspozycji zawodowych – rekomendacje zgodne z PRK , standardami kwalifikacji, ZSK, KZiS – warsztaty dla doradców klienta |
|||
Kodeks postępowania administracyjnego po nowelizacji 2017r. w UP ze szczególnym uwzględnieniem postępowania elektronicznego – zasady i strony postępowania, właściwość organu, poprawność wydawanych decyzji oraz środki odwoławcze |
|||
27.11. 2017r. |
PROFESJONALNY DORADCA KLIENTA 2017 – nabycie kompletu kompetencji zgodnie Ustawą o promocji (…) – AKTYWIZACJA, EFEKTYWNOŚĆ, IPD, POŚREDNICTWO, PORADNICTWO, WSPÓŁPRACA Z PRACODAWCĄ, KFS. |
Hotel „Atrium”, ul. Krzywa 7, 31-149 Kraków |
2.000,00 zł za osobę +koszty dojazdu |
27.11.- 2017r. |
Podwyższenie i uzupełnienie kwalifikacji i kompetencji pośrednika pracy jako doradcy klienta w 2017r. w oparciu o znowelizowane przepisy i najnowsze wytyczne Szkolenie przygotowujące do certyfikacji |
Hotel „Atrium”, ul.Krzywa 7, 31-149 Kraków |
1.700,00 zł za osobę +koszty dojazdu |
Podwyższenie i uzupełnienie kwalifikacji i kompetencji doradcy zawodowego jako doradcy klienta w 2017r. w oparciu o znowelizowane przepisy i najnowsze wytyczne Szkolenie przygotowujące do certyfikacji |
|||
27.-29.11.2017r. |
Kwalifikacje a kompetencje, predyspozycje, efekty kształcenia, PRK, KZiS – nowe zasady diagnozy klienta, poradnictwo indywidualne, dobór kierunków i planowanie szkoleń przez doradcę klienta |
Hotel „Atrium”, ul. Krzywa 7, 31-149 Kraków |
1.600,00 zł za osobę +koszty dojazdu |
Osoba niepełnosprawna w instytucjach publicznych z uwzględnieniem podstaw komunikowania się w języku migowym |
|||
Elementy KP, KC, KPA, Ustawy o ochronie danych osobowych na gruncie Ustawy o promocji zatrudnienia (…), znowelizowane przepisy 2017r. przykłady, wyjaśnienia, orzeczenia, interpretacje |
|||
Efektywna realizacja instrumentów rynku pracy w ramach programów w tym: bony, umowy trójstronne, świadczenia aktywizacyjne, granty na teleprace, refundacje, wsparcie klienta do 29 i 50+, 29 + pozostającego bez pracy |
|||
Klient poniżej 30 r. życia długotrwale bezrobotny o niskich kwalifikacjach na rynku pracy – aktywizacja, w tym w ramach programów, rekomendacje PO WER na 2017, IPD oraz proefektywnościowe formy wsparcia |
|||
Rekrutacja i selekcja kandydatów do pracy i organizowanych przez UP miejsc aktywizacji zawodowej – narzędzia obsługi klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych w 2017r. (targi i giełdy pracy, dobór kandydatów, negocjacje i marketing usług) |
|||
Dział rejestracji, ewidencji bezrobotnych w 2017r. – naliczanie świadczeń z tytułu bezrobocia cudzoziemcy, rejestracja elektroniczna, nowe instrumenty, składki |
|||
Realizacja robót publicznych, prac społecznie użytecznych, refundacji w UP, ze szczególnym uwzględnieniem aktywizacji osób biernych zawodowo, długotrwale bezrobotnych, o niskich kwalifikacjach |
|||
Kodeks postępowania administracyjnego po nowelizacji 2017r. w UP ze szczególnym uwzględnieniem postępowania elektronicznego zasady i strony postępowania, właściwość organu, poprawność wydawanych decyzji oraz środki odwoławcze |
|||
27.-29.11.2017r. |
Kwalifikacje a kompetencje, predyspozycje, efekty kształcenia, PRK, KZiS nowe zasady diagnozy klienta, poradnictwo indywidualne, dobór kierunków i planowanie szkoleń przez doradcę klienta |
Hotel „Atrium”, ul. Krzywa 7, 31-149 Kraków |
1.600,00 zł za osobę +koszty dojazdu |
Wskaźniki efektywności w UP ocena doradcy klienta, programy FP i EFS, premie, pojęcie jakości form pomocy, obsługa Syriusza a CeSar, analizy MRPiPS a ocena racjonalności wydatkowania |
|||
Ocena biznesplanów w ramach realizacji programów, ze szczególnym uwzględnieniem PO WER w 2017 rekomendacje do wsparcia osób do 29 r. ż. o niskich kwalifikacjach, długotrwale bezrobotnego poprzez dotacje na działalność gospodarczą |
|||
Efektywna realizacja instrumentów rynku pracy w ramach programów w tym: bony, umowy trójstronne, świadczenia aktywizacyjne, granty na teleprace, refundacje, wsparcie klienta do 29 i 50+, 29 + pozostającego bez pracy |
|||
Zadania pracowników UP z zakresu obsługi sekretariatu, kancelarii i obsługi członków PRRP |
|||
Zadania doradcy zawodowego pełniącego rolę doradcy klienta z zakresu pośrednictwa pracy realizacja ofert i innych form, propozycja odp. pracy, uzasadniona odmowa, postępowania wyjaśniające |
|||
Dział rejestracji, ewidencji bezrobotnych w 2017r. – naliczanie świadczeń z tytułu bezrobocia cudzoziemcy, rejestracja elektroniczna, nowe instrumenty, składki |
|||
Praca z klientem mocno oddalonym od rynku pracy, zagrożonym wykluczeniem, z problemami społecznymi, z profilu III wyzwaniem dla doradcy klienta |
|||
Zmiany w dotacjach i doposażenia/wyposażeniach stanowisk pracy w 2017r. nowelizacja art.46 i rozporządzenia, nowe podmioty uprawnione, zabezpieczenia, pomoc de minimis, dokumentacja, kontrola i |
Wszystkie bliższe informacje Państwo (w tym kompletne oferty) można uzyskać po kontakcie z prezesem CSS Tarnów – Tomaszem Pantera – mail: tarnow@css-tarnow.pl, tel.: 507 084 849, (14) 620 10 24, fax: 14 692 69 21